POS-продукція з акрилу є найбільш затребуваною групою товарів компанії «Juergen» (Юрген). Найбільш часто затребуваними є вироби для оформлення місць продажів: акрилові підставки та стійки, акрилайти, диспенсери, подіуми, дисплеї, полички і т.п. Також регулярно замовляються інші POS-вироби з оргскла:
- вітрини;
- шафи;
- органайзери;
- тримачі;
- пластикові роздільники;
- світлові покажчики;
- акрилові полиці для взуття.
Подібну продукцію фахівці компанії «Juergen» (Юрген) виготовляють за індивідуальними проектами замовників. Інженерами та іншими фахівцями накопичено великий досвід у виробництві такого роду виробів, що дозволяє нам сприяти замовникам в пошуку оптимальних рішень, як з точки зору практичності, так і з точки зору дизайну. За бажанням замовника, на вироби наносяться логотипи і написи гравіюванням, УФ-друком або кольоровими плівками-самоклейками.
Корисні особливості:
- відмінна прозорість акрилу, в тому числі його торців, дозволяє потенційному покупцеві комфортно розглянути товар під будь-якими кутами огляду. Приємною для ока є і гра відблисків від джерел світла в акриловому виробі - це привертає увагу;
- для додання елегантності вироби комплектуються прозорими акриловими ручками і петлями;
- акрилова POS-продукція може за бажанням замовника компонуватись прозорими трубами, прутками і направляючими, а також в вироби можуть вбудовуватися акуратні елегантні кріпильні бонки з різьбою для використання їх в розбірних конструкціях (виробах);
- POS-вироби з акрилового скла в 2 рази легше звичайних скляних і при падінні не розбиваються на безпечні уламки.
Сфера застосування
1. У супермаркетах і магазинах:
- акрилові диспенсери, шафки, стелажі, подіуми, гірки та органайзери;
- підставки під канцтовари, прикраси та косметику;
- бокси для товарів;
- цінникоутримувачі;
- поличні роздільники;
- кишені;
- захист для кас,
- промопродукція з акрилу;
- пластикові полички.
2. Для кафе, ресторанів, готелів і кейтерингових компаній:
- подіуми і ковпаки для розміщення значущих об'єктів і презентаційних зразків;
- стійки, утримувачі, підставки для інформаційних носіїв різного формату (менюхолдери, візитниці, єврофлаєрів, буклети і т.п.);
- фуршетні лінії роздачі;
- підставки для тортів і макарун;
- підставки для пляшок шампанського і вина;
- декоративні огорожі;
- дизайнерські світильники;
- рекламні та інформаційні акрилайти;
- запрошення для гостей з акрилу з написами гравіюванням;
- цінникотримачі.
3. У точках продажу електроніки: підставки під товари (планшети, телефони, годинники, навушники, ноутбуки та ін.), прозорі ковпаки з тримачами під елітну продукцію до якої потрібно обмежити доступ.